A közfeladatot ellátó szerveknél alkalmazható iratkezelési szoftverekkel szemben támasztott követelményekről szóló 3/2018. (II. 21.) BM rendelet szerinti tanúsítvánnyal kell rendelkeznie az iratkezelő szoftvernek, amelyet a közfeladatot ellátó szerv használhat.
Ez az alapvetés, valamint a szakmai kihívás is motiválta a DMS One Zrt.-t, hogy a közszféra számára elérhető szoftverei elsőként szerezzék meg az országban az új tanúsítási rendeletnek megfelelő tanúsítványt. Ennek a kihívásnak eleget téve 2018. szeptember 5-én az országban elsőként teljesítettük a Belügyminisztérium által meghatározott új kritériumokat, és kaptuk meg a vonatkozó tanúsítványokat. A 2021-es tanúsítást követően a kötelező szoftvertanúsítási eljárást ismét sikeresen lefolytattuk, így 2024. szeptember 6-án szoftvereink újabb 3 évre megkapták a 3/2018. BM rendeletnek való megfelelést igazoló tanúsítványokat.
Tanúsítványainkat alább tekintheti meg a “MEGTEKINTÉS” gombra kattintva:
Tanúsított rendszerünk precízen támogatja az iratkezelés alapfolyamatát az érkeztetéstől az ügyintézési feladatokon át a levéltárba adásig. A folyamatos fejlesztéseknek köszönhetően elsőként valósítottuk meg a különféle e-ügyintézési szolgáltatásokhoz való kapcsolódást is. Szoftverünk kezeli a Hivatali Kapun keresztül érkezett különféle (ePapír, iForm) küldeményeket, automatikusan érkeztet, iktat és akár ügyintézőre szignál, lehetővé teszi az elektronikus aláírást pl. AVDH DHSZ-szel, és az e-aláírással ellátott dokumentumok tömeges kiküldését is elvégzi.