
A 2024. január 1-jétől újonnan elektronikus ügyintézést biztosító szervvé váló közüzemi cégeknek azonnal ki kell alakítaniuk az Eüsztv. előírásai szerinti működésüket. A törvény egyértelmű követelményeket szab az elektronikus kapcsolattartásra, az e-ügyintézési szolgáltatások használatára, sőt a belső ügyintézési folyamatok elektronizálására is. A a front és back office területek jogszabályi megfelelését egyaránt biztosítani kell. A DMS One rendszere biztosítja, hogy az elektronikus ügyintézésre kötelezett szerv megfeleljen a törvényi előírásoknak.
* Az Elektronikus ügyintézési törvény 2024-től elektronikus ügyintézésre kötelezetti körbe sorolja azokat a közműcégeket, amelyek havi átlagban több mint 50 ezer számlát bocsátanak ki. Eddig 150 ezer számla felett kellett csak megfelelni az Eüsztv. előírásainak.
Hogyan fogják biztosítani az ügyfelek Rendelkezési Nyilvántartásba tett rendelkezéseinek a lekérdezését, mekkora erőforrást emészt fel ez, hogyan integrálják a lekérdezést a folyamataikba?
Hogyan alakítsák ki tömegesen azokat a csatornákat, amelyek biztonságos elektronikus kapcsolattartást garantálnak ügyfeleikkel? Egyáltalán mit jelent az ezt nyújtó BKSZ, és hogy lehet egyszerűsíteni a használatát?
Hogy lesz egy dokumentum elektronikusan hiteles, és hogy kell ellenőrizni egy e-hiteles dokumentumon az aláírást? Vajon még egy vagy akár még több rendszert kell megtanulni az e-aláírások használatához, vagy van erre valami egyszerűbb megoldás?
Hogy kerüljük el az elektronikus űrlapok nyomtatását, hogyan tudjuk ezeket megtartani az elektronikus térben? Mi lesz az ügyintézés lenyomata, ha nem valamilyen papíralapú irat?
Ki fogja elmagyarázni, hogy egyáltalán milyen e-ügyintézési szolgáltatásokat muszáj használnunk? Hogyan fogjunk bele egyáltalán ezek bevezetésébe és a munkatársakkal történő elfogadtatásába?
Van-e olyan megoldás, amivel egy csapásra meg lehet felelni az Eüsztv. által előírtaknak? 2024-ben élesedik a módosítás, csak olyan megoldás jöhet számításba, ami ilyen rövid idő alatt is meghozza az eredményt.
Ön egy olyan szoftvert keres, ami erős dokumentumkezelési és folyamatszabályozási profillal rendelkezik, ami képes hozni az Eüsztv. előírásait. Néhány hónap nem lesz elég meglévő rendszerek továbbfejlesztéséhez. Olyan szoftvert válasszon, ami a nagyobb közműszolgáltatóknál ugyanezekre a követelményekre már megfelelt! A DMS One ezt nyújtja Önnek!
Kérjen ajánlatot vagy ingyenes konzultációt szaktanácsadónkkal!
A számlák nyilvántartásba vétele soha nem volt még ilyen egyszerű és biztonságos. A NAV online számla rendszerében rendelkezésre álló számlaadatok (a fej- és tételadatok is) átemelhetők a DMS One rendszerbe, nem szükséges begépelni az információkat, nincs elütött, rosszul bevitt adat.
A rendszer képes a tétel szintű adatok letöltésére, majd ezeket képes a könyvelési szempontból releváns információkká alakítani. Ez a rendszerezési lehetőség általános céges/szervezeti menedzsment szempontból is lényeges, hiszen a számlaadatok a kívánt struktúrában társíthatók folyamatokhoz, projektekhez, döntések elkészítéséhez is. Az újrastruktúrált számlaadat lényegében akármilyen szoftvernek átadható, amivel a DMS rendszerünket integráltuk.
Több mint 20 éve azzal foglalkozunk, hogy mitől lesz valóban könnyebb a szervezetek élete. Tisztán látjuk, hogy a feladatok és folyamatok hatékony támogatása nélkül nem lehet sikeresen működni. Az elektronikus ügyintézési szolgáltatások is ezt szolgálják, a szolgáltatások használatára kötelezettek azonban gyakran megijednek a SZEÜSZ/KEÜSZ galaxistól. A DMS One segít rámutatni mire van szükség, és megtanítja ügyfeleit a szolgáltatások lehető legjobb kiaknázására.
Év tapasztalat
A dinamikusan változó szervezeti és jogszabályi környezethez rugalmasan alkalmazkodunk: stabil szoftverünkkel az előírásoknak való megfelelést prioritásként kezeljük.
Integrációs lehetőség
Szoftverünket több mint 70 különböző rendszerrel integráltuk már, köztük ügyviteli, pénzügyi rendszerekkel, irodai alkalmazásokkal.
Ügyfél
Ismerjük a vállalatok és az egyes iparágak problémáit. A legkülönfélébb szervezetekbe vezettük már be szoftvereinket, így az Ön vállalata sem jelenthet problémát.
Kezelt dokumentum
Utat mutatunk a digitális átalakulásban! 25 ezer felhasználónk több mint 50 millió dokumentumot kezel évente szoftvereinkkel.