A bevezetést követően ügyfélként is mindig számíthat ránk! Munkatársaink gyorsan, rugalmasan reagálnak a megkeresésekre, és találnak megoldást az esetleges problémákra. Mérjük az ügyfél-elégedettséget és büszkék vagyunk a folyamatosan javuló szolgáltatási időkre.
A rendszerbevezetés nálunk nem ér véget az iratkezelő rendszer éles átadásával. Azt valljuk, hogy ügyfeleink akkor lesznek elégedettek, ha a bevezetést követően, a dokumentumkezelő rendszer aktív használata során is hatékonyan támogatjuk a felhasználókat és szükség esetén a rendelkezésükre állunk.
Az iratkezelő szoftver éles átadását követően is kiemelt figyelmet fordítunk ügyfeleinkre: szoftverbevezetési részlegünktől 6 fős support csapatunkhoz kerülnek ügyfeleink, akik az első pár hónapban intenzíven segítik az új rendszer megértését, használatát. Ügyfélszolgálatunk nemcsak a szoftver működésével kapcsolatos észrevételeket, kérdéseket fogadja, hanem a különböző szolgáltatásokra vonatkozó (oktatás kérése új munkatársnak; integráció más szoftverekkel; egyedi fejlesztések stb.) ajánlatadásban is segítséget nyújt.
Hogy mindenki másnál hatékonyabbak lehessünk, 2017 nyarán új ügyfélszolgálati rendszert vezettünk be a szoftverkövetéssel rendelkező ügyfeleinknek.
A szoftverkövetés keretében az iratkezelési szoftverrel kapcsolatos ügyfélszolgálati, helpdesk, valamint karbantartási és szupport feladatokat látunk el, továbbá a szoftver jogszabály- és verziókövetését biztosítjuk. A jogszabálykövetés szolgáltatás keretében ügyfeleink rendelkezésére bocsátjuk a jogszabályok változása miatt szükségessé váló szoftverfrissítő csomagokat, biztosítva ezzel tanúsított iratkezelő rendszerünk jogszabályoknak megfelelő folyamatos működését.
Mivel az új ügyfélszolgálati portálon dokumentált formában kerülnek rögzítésre a bejelentések és a szolgáltatáskérések, így nem történhet meg, hogy egy ügyféljelzésre nem reagálunk. A korábbi e-mailes, telefonos bejelentések helyett egyetlen platformon érkeznek be a kérdések, észrevételek.
A telefonos és e-mailes segítségnyújtással szemben, ügyfélszolgálati portálunkon a következő előnyökben részesül:
Az ügyfélszolgálati oldalon található Tudástárunknak köszönhetően akár azonnal megtalálhatja kérdésére a választ, hiszen a kereső folyamatosan aktív, így a bejelentés tárgyának megadásakor is. A Tudástár tartalma a korábbi ügyfél megkeresések alapján bővül, így ha korábban már felmerült hasonló probléma, az adott választ és lépéseket is kilistázza a rendszer. A funkciónak köszönhetően akár önállóan, az ügyfélszolgálat munkatársai nélkül is megoldható az észlelt hiba.
A jó szoftver önmagában nem elég. A sikeres bevezetés titka még a kiforrott bevezetési módszertan, valamint a bevezetést végző tanácsadó szakemberek tapasztalata, szakmai felkészültsége. Az optimális iratkezelési folyamatok kialakításához és a rendszer ügyféligények szerinti testreszabásához mindez nélkülözhetetlen.
A különböző működési környezetek, az eltérő iratkezelési folyamatok és egyediségek kezelése kihívás elé állítja szakembereinket. Magas szakmai tapasztalattal és kiemelkedő iratkezelési, illetve informatikai kompetenciákkal rendelkező tanácsadóink mindig megtalálják szervezete számára optimális megoldást.
Potenciális és meglévő ügyfeleink számára is biztosítjuk az egyedi rendszerben való gondolkodást. Folyamatosan alkalmazkodunk a különböző működési környezetekhez, az eltérő iratkezelési folyamatokhoz és egyediségekhez. Dokumentumkezelő szoftvereink maximálisan a szervezet igényeire, munkafolyamataira szabhatók.
A megbízható működés, a hatékony iratkezelést támogató funkcionalitás és a felhasználóbarát felület csak az alap. A zökkenőmentes szoftverbevezetéstől, az iratkezelési tanácsadók felkészültségétől, a folyamatos fejlesztésektől, a szerteágazó integrációs lehetőségektől és a rugalmas ügyfélszolgálati hozzáállástól lesz a kiválasztott rendszer szervezetük fontos segítőtársa. Mi a DMS One-nál ebben hiszünk. Önnek is segíthetünk?