A vállalatok innovációs képességét támogatja a 2024. október 29-én induló Ginop pályázat. Work management rendszerek bevezetésével teljesíthető a “szervezeti innováció, adminisztratív és menedzsment fejlesztés” pályázati cél, ezért is érdemes a sikeres pályázat érdekében DMS One rendszer bevezetésében gondolkodni.
Rendszereink beszerzéséhez most akár 50 millió Forintos vissza nem térítendő támogatást is szerezhet!
Ha biztos a pályázati kritériumok teljesítésében, kérjen minél előbb tanácsadói támogatást a sikeres pályázathoz!.
A pályázók 20 és 50 millió Ft közötti vissza nem térítendő támogatást igényelhetnek. A
támogatási intenzitás 50-70%. Előleg is igényelhető a támogatási összeg 30%-áig, de
legfeljebb 15 millió Ft. A pályázat segítségével várhatóan 3700 vállalkozás részesül
innovációs támogatásban. Válassza ki, mely DMS One megoldás szolgálná a leginkább az
Ön cégének innovációját!
Papíralapú és elektronikus számlák egységes kezelése, igazoltatása, a számlákhoz kapcsolódó dokumentumok feltüntetése, pénzügyi, gazdasági, könyvelő és ERP szoftverekkel való kapcsolódás. Számlák dimenzionálása, főkönyvi sorok strukturálása, utalási listák generálása. A NAV számla adatbázisához is kapcsolódik rendszerünk.
A szerződések teljes életpályáját lefedi: a nyilvántartásba vételt, a szerződésvéleményezést, a szerződésjóváhagyást, egységes vagy egyedi fejlesztésű szerződéstárak kialakítását, a különféle sablonok kezelését, a szerződésverziók nyomon követését, a kapcsolódó dokumentumok jelölését és a jogosultságok kezelését is.
Megtervezheti, automatizálhatja és nyomon is követheticége munkafolyamatait, legyenek azok dokumentumokhoz kötődő vagy azoktól független feladatok. A szerződések és számlák véleményezési, jóváhagyási ideje több napról akár pár órára rövidülhet elektronikusan, workflow rendszer használatával.
A task management nélkülözhetetlen minden olyan cégben, ahol az eseti feladatok, vagy akár a nagyobb projektek időben történő befejezése kulcskérdés. A DMS One általános feladatkezelő rendszere a legjobb: az egyszerű, nem tipizálható feladatok kezeléshez; a nagy és összetett projektek menedzseléséhez.
A DMS One HR rendszerével teljeskörűen digitalizálhatók egy cég személyügyi dokumentumai és folyamatai. Komplex elektronikus dokumentumtár és rugalmas folyamatvezérlés biztosítja a gyors és hatékony HR tevékenységet, valamint a személyügyi nyilvántartások naprakészségét és könnyű kezelését.
Teljeskörű, szabályozott iratkezelést valósít meg és felöleli a dokumentumok keletkezésétől a megsemmisítésükig tartó életútját. Szoftverünk támogatja a dokumentumok keletkezését, iktatását, rendszerezését és a selejtezhetőség szempontjából történő válogatását, segédletekkel (határidőkkel, kezelési utasításokkal) való ellátását, szakszerű és biztonságos megőrzését, használatra bocsátását, levéltárba adását.
A következő webinárt a pályázati kiírás információitól függően néhány héten belül megtartjuk. Figyelje oldalunkat!
A DMS One Zrt.-nél több mint 3500 cég és szervezet digitalizációs tudása összpontosul. Rendszereink mindig a legmodernebb technológián alapulnak és legfejlettebb szolgáltatásokat nyújtják. 20 éves tapasztalatunkkal utat mutatunk a sikeres transzformációhoz. Átfogó digitalizációs szemléletünk mérhető eredményt hoz: gyorsabb, egyszerűbb és olcsóbb működés, kevesebb hiba, felelős vállalatirányítás jobb döntésekkel.
Év tapasztalat
A dinamikusan változó szervezeti és jogszabályi környezethez rugalmasan alkalmazkodunk: stabil szoftverünkkel az előírásoknak való megfelelést prioritásként kezeljük.
Integrációs lehetőség
Szoftverünket több mint 70 különböző rendszerrel integráltuk már, köztük ügyviteli, pénzügyi rendszerekkel, irodai alkalmazásokkal.
Ügyfél
Ismerjük a vállalatok és az egyes iparágak problémáit. A legkülönfélébb szervezetekbe vezettük már be szoftvereinket, így az Ön vállalata sem jelenthet problémát.
Kezelt dokumentum
Utat mutatunk a digitális átalakulásban! 25 ezer felhasználónk több mint 50 millió dokumentumot kezel évente szoftvereinkkel.