GINOP Plusz 2.1.3-24 pályázat

A vállalatok innovációs képességét támogatja a 2024. október 29-én induló Ginop pályázat. Work management rendszerek bevezetésével teljesíthető a “szervezeti innováció, adminisztratív és menedzsment fejlesztés” pályázati cél, ezért is érdemes a sikeres pályázat érdekében DMS One rendszer bevezetésében gondolkodni.

 Rendszereink beszerzéséhez most akár 50 millió Forintos vissza nem térítendő támogatást is szerezhet! 

Ha biztos a pályázati kritériumok teljesítésében, kérjen minél előbb tanácsadói támogatást a sikeres pályázathoz!.

PÁLYÁZATI TANÁCSADÁST KÉREK

Tesztelje cégét/vállalkozását 5 kérdés alapján, hogy elindulhat-e a GINOP Plusz 2.1.3-24 pályázaton!

Űrlap kitöltés

A GINOP Plusz 2.1.3-24 pályázat keretösszege 2024-ben 40 milliárd Ft, 2025-ben pedig 35 milliárd Ft, tehát erre a pályázatra 75 milliárd Ft-ot különítettek el.

A pályázók 20 és 50 millió Ft közötti vissza nem térítendő támogatást igényelhetnek. A
támogatási intenzitás 50-70%. Előleg is igényelhető a támogatási összeg 30%-áig, de
legfeljebb 15 millió Ft. A pályázat segítségével várhatóan 3700 vállalkozás részesül
innovációs támogatásban. Válassza ki, mely DMS One megoldás szolgálná a leginkább az
Ön cégének innovációját!

Számlatár PRO

Papíralapú és elektronikus számlák egységes kezelése, igazoltatása, a számlákhoz kapcsolódó dokumentumok feltüntetése, pénzügyi, gazdasági, könyvelő és ERP szoftverekkel való kapcsolódás. Számlák dimenzionálása, főkönyvi sorok strukturálása, utalási listák generálása. A NAV számla adatbázisához is kapcsolódik rendszerünk.

Szerződéskezelő rendszer

A szerződések teljes életpályáját lefedi: a nyilvántartásba vételt, a szerződésvéleményezést, a szerződésjóváhagyást, egységes vagy egyedi fejlesztésű szerződéstárak kialakítását, a különféle sablonok kezelését, a szerződésverziók nyomon követését, a kapcsolódó dokumentumok jelölését és a jogosultságok kezelését is.

Workflow rendszer

Megtervezheti, automatizálhatja és nyomon is követheticége munkafolyamatait, legyenek azok dokumentumokhoz kötődő vagy azoktól független feladatok. A szerződések és számlák véleményezési, jóváhagyási ideje több napról akár pár órára rövidülhet elektronikusan, workflow rendszer használatával.

Feladatkezelés

A task management nélkülözhetetlen minden olyan cégben, ahol az eseti feladatok, vagy akár a nagyobb projektek időben történő befejezése kulcskérdés. A DMS One általános feladatkezelő rendszere a legjobb: az egyszerű, nem tipizálható feladatok kezeléshez; a nagy és összetett projektek menedzseléséhez.

HR folyamattámogatás

A DMS One HR rendszerével teljeskörűen digitalizálhatók egy cég személyügyi dokumentumai és folyamatai. Komplex elektronikus dokumentumtár és rugalmas folyamatvezérlés biztosítja a gyors és hatékony HR tevékenységet, valamint a személyügyi nyilvántartások naprakészségét és könnyű kezelését.

Dokumentumkezelés

Teljeskörű, szabályozott iratkezelést valósít meg és felöleli a dokumentumok keletkezésétől a megsemmisítésükig tartó életútját. Szoftverünk támogatja a dokumentumok keletkezését, iktatását, rendszerezését és a selejtezhetőség szempontjából történő válogatását, segédletekkel (határidőkkel, kezelési utasításokkal) való ellátását, szakszerű és biztonságos megőrzését, használatra bocsátását, levéltárba adását.

Amennyiben az október 29-én nyíló pályázat benyújtásához további információra van szüksége, tekintse meg október 9-én tartott webinárunkat!

MEGNÉZEM A WEBINÁRT

Várható újabb pályázatok 2024-2025-ben: A DIMOP Plusz 1.2.3/A-24 és a DIMOP Plusz 1.2.3/B-24 kódszámú kiíráson a GINOP-pal szemben nem csak mikro és kisvállalkozások, hanem középvállalkozások is indulhatnak majd. A fenti webinárban erről a két pályázatról is megosztottunk információkat.

Miért a DMS One?

A DMS One Zrt.-nél több mint 3500 cég és szervezet digitalizációs tudása összpontosul. Rendszereink mindig a legmodernebb technológián alapulnak és legfejlettebb szolgáltatásokat nyújtják. 20 éves tapasztalatunkkal utat mutatunk a sikeres transzformációhoz. Átfogó digitalizációs szemléletünk mérhető eredményt hoz: gyorsabb, egyszerűbb és olcsóbb működés, kevesebb hiba, felelős vállalatirányítás jobb döntésekkel.

DEMÓKÉRÉS

20

Év tapasztalat

A dinamikusan változó szervezeti és jogszabályi környezethez rugalmasan alkalmazkodunk: stabil szoftverünkkel az előírásoknak való megfelelést prioritásként kezeljük.

70

Integrációs lehetőség

Szoftverünket több mint 70 különböző rendszerrel integráltuk már, köztük ügyviteli, pénzügyi rendszerekkel, irodai alkalmazásokkal.

3500

Ügyfél

Ismerjük a vállalatok és az egyes iparágak problémáit. A legkülönfélébb szervezetekbe vezettük már be szoftvereinket, így az Ön vállalata sem jelenthet problémát.

50.000.000

Kezelt dokumentum

Utat mutatunk a digitális átalakulásban! 25 ezer felhasználónk több mint 50 millió dokumentumot kezel évente szoftvereinkkel.