Blog

Iratkezelési képzés

Jelentkezzen iratkezelési képzésünkre, és tudja meg, hogyan teheti hatékonyabbá és átláthatóbbá a szervezeti működést és a workflow-t a dokumentumkezelés egyszerűsítésével úgy, hogy közben a vonatkozó jogszabályoknak és előírásoknak is megfelel!

Iratkezelési képzés

Iratkezelési képzés

A tanfolyamon a téma tapasztalt előadói mondják el gyakorlati példákkal alátámasztva, hogy hogyan segítik a mindennapi munkát a dokumentumkezelő szoftverek. Legyen szó számla- vagy szerződés-nyilvántartásáról, e-mail iktatásáról vagy éppen az elektronikus aláírás kezeléséről, egy megfelelően kiválasztott DMS rendszer nagymértékben hozzájárul a szervezet versenyképességének javításához.

Képzésünkön megismerkedhet a piacon jelenlévő irat- és dokumentumkezelő rendszerekkel, azok működésével és bevezetési tapasztalataival, így egy esetleges beszerzés során sokkal magabiztosabban hozhatja meg a döntést, hogy melyik megoldást választja.

A következő tréningünk időpontja: 2013. szeptember
A képzés díja: 39.000 Ft+áfa
A képzés időtartama: 2 nap

Néhány téma, melybe betekintést nyerhet a kétnapos tréning során:

  • 1. Vállalati dokumentumok definiálása, csoportosítások (téma, beérkezés módja, irathordozó, megőrzés, hozzáférés).
  • 2. Milyen szabályok vonatkozhatnak a vállalati dokumentumok kezelésre (ISO, NAV)? Iratkezelési szabályzat segít a rend megtartásában.
  • 3. Papír alapú dokumentumok előállítása a nyomtatók konszolidálásával.
  • 4. Hogyan tudjuk egyszerűen visszakereshetővé tenni fizikai és elektronikus iratainkat? Mi az az iktatószám? Szükségünk van-e rá? Mire jó az indexelés?
  • 5. Hogyan tároljuk a papír alapú iratokat?
  • 6. Hogyan archiváljuk az elektronikus iratokat?
  • 7. Számlák kezelése, valamint az elektronikus számlázás lehetőségei.
  • 8. Szerződéstár kialakítása.
  • 9. Postakönyv, elektronikus feladójegyzék kezelése.
  • 10. Megrendelési, jóváhagyási, véleményezési folyamatok optimalizálása.
  • 11. Milyen előnyei vannak egy elektronikus dokumentumkezelő rendszernek?
  • 12. Milyen feltételeknek kell megfelelnie egy dokumentumkezelő rendszernek? Hogyan tudjuk a legobjektívebben kiválasztani a számunkra leginkább megfelelő megoldást?
  • 13. Hogyan készíthetünk felmérést saját házunk táján? Mit kell megvizsgálnunk (iratszám, felhasználók száma, keresési feltételek, riportok)?
  • 14. Új rendszer bevezetésének nehézségei.
  • 15. Üzemeltetés.

Szeretne regisztrálni most, vagy további kérdése van a képzéssel kapcsolatban? Jelentkezzen, vagy vegye fel munkatársainkkal a kapcsolatot!